جنگلهای آنزا (اش اصلان) 5/2/93

سلام به خدمت دوستان بزرگوارم

خداوندا به ما صحت وسلامتی کامل عطا بفرما تا بیشتر با آفریده ها وقدرت تو آشنا شویم.

در روز جمعه مورخه 5/2/93 گروه کوهنوردی شیور برابر برنامه با  18 نفراز اعضای گروه به سرپرستی آقای مهدی مشک آبادی ساعت 30/6 با یک مینی بوس از اهر به طرف روستای اویری واقع در جاده کلیبر جانانلو حرکت کردیم.ساعت 8 درنزدیک همین روستا ازمینی بوس پیاده شدیم . پس از گذشتن از رودخانه و صرف صبحانه  ساعت 9 کوهپیمایی رابه طرف روستای تازه کند شروع کردیم. هوا بسیارمناسب بود وکوهنوردان با روحیّه عالی در میان بلندیها وجنگلهای سرسبز به آرامی گام برمی داشتند.ساعت 13 در نزدیکی روستای تازه کند به محلی رسیدیم که به (اش اصلان) معروف است. در کنار چشمه ایی که آب گوارایی داشت کمی استراحت کردیم واز مناظر زیبای طبیعت لذت بردیم.بعد به بلندترین نقطه کوه صعود کردیم .ساعت 30/14 بود و وقت مناسب و جای مناسب برای نهار خوردن. درنتیجه نهار را در انجا صرف کردیم وپس ار استراحت ساعت 16 ازدره ای که به نقطه شروع منتهی می شد برگشتیم ودرساعت 19 به مینی بوس رسیدیم. به کوهنوردان عزیز خسته نباشید می گوئیم و از آقای مهدی مشک آبادی که سرپرست گروه بودند کمال تشکر وقدردانی می نمائیم.

مسیر حرکت

آقای جوادعبدی رئیس گروه

آقای منوچهر باباجانی و داودشیبانی عضو گروه

آقای جوادعبدی و غلام آتشی عضو گزوه

نظرات شما عزیزان:

داود شیبانی
ساعت19:32---7 ارديبهشت 1393
واقعا زحمت کشیده اید از تلاشهای بی وقفه وبی منت شما کمال تشکر وامتنان را داریم امیدواریم که همیشه موفق و موید باشید و از نعمت سلامتی برخوردار .
پاسخ: سلامتی شما آرزوی قلبی ماست

جواد عبدی
ساعت12:48---7 ارديبهشت 1393
یاشا ناصر معلم چوخ جالبدیر الرین اغرماسن

باشدا هر سری بیر پیام جنگلین اهمیتنین و اونون پاهلیقنین موردیند یازگینان همه شه اوجالاردا اولاسان

پاسخ:در این مورد با ارسال جملات زیبا ما را یاری کنید.